donderdag 14 juli 2011

in usa dolfijnen gezien.

hallo family.

het was vandaag een spectaculaire dag, het ging zo.
we gingen om ongeveer 10 uur opstaan.
we moesten ongeveer een half uurtje rijden, om bij het stadje  Savannah te komen.
we gingen daar namelijk dolfijnen kijken.
we moesten er om kwart over 1 zijn. ( bij jullie kwart over 7)
toen gingen we maar even in de snoep/choco/tofee winkel kijken.
we hadden daar van alles gekregen.
we moesten nu snel naar buiten om de boot niet te missen.
toen nog even 10 min/ 20 min wachten.
daar gingen we eindelijk, met de boot op zoek naar dolfijnen!!!!!
we moesten wel 1 uur wachten + 10 min + 10 min he daar zag ik en vin naar boven komen, yes ik zag er 1.
nog meer en nog meer, heel soms kwam hun lijf ook boven water.
na ongeveer 15 min, zij een man dat hij ze ging proberen te laten springen.
daaar daar kwam er 1 boven water, weer 1.
daarnet kwam er 1 vlak langs ons boven water, het leek wel of hij naar mij lachten.
ahhh, wat jammer we gingen weer terug.

onder weg hebben papa en ik een weddenschap gemaakt.
als ik juf wordt dan gaan we naar Curacao en dan mag ik met dolfijnen zwemmen.
ik was toen helemaal blij, mijn dag kon niet meer stuk.
eindelijk terug,we gingen terug lopen naar de camper, ondertussen een heel lekker ijsje gegeten.
bij de camper aan gekomen, moesten we nog 2 en half uur rijden( aardig lang)
aan gekomen op de camping gingen we pas om 10 uur eten.
nu lekker snel gaan slapen want morgen gaan naar de zon opgang kijken.
daar na naar een zieken huis voor schildpadden
nou ik wens jullie allemaal nog een fijne vakantie.
en tot in Nederland xxxx jazz

2 opmerkingen:

  1. Hallo Jazz en familie,
    Oma heeft een kopie gemaakt van je verhaal, nu staat alles zwart op wit, en als jij je best doet op school en juf wordt, dan gaan jullie nog naar Curacao. Deal!
    Wat een gave dag en een leuk verhaal.
    xxxx oma opa

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dankje wel mis jullie we gaan wel nog een keer logeren bij ons is het nu half 7 en het onweerd. niet leuk.zie jullie snel xxx jazz

    BeantwoordenVerwijderen