maandag 18 juli 2011

Nieuwe dag, nieuw avontuur, nieuwe schrijver

Jullie zullen wel denken, nieuwe schrijver? Ja een nieuwe schrijver, onze oude vertrouwde bijna 50-er en ik zit als enige in het appartement oud en vertrouwd Loenatik te kijken. Maar nu geen slap gelul meer, we gaan over naar de dag zelf.

We begonnen al vroeg, we moesten namelijk ong een uur rijden naar Orlando waar we de RV moeten inleveren, dit was dus heet laatste ritje in de camper, toch wel moeilijk, in die 2 weken toch wel een emotionele band opgebouwd. Voordat we de camper gingen inleveren, eerst de huurauto opgehaald, hierdoor kon lies haar debuut maken als chaffeur in de USA. Op de parkeerplaats van camping world moest alles uit de camper, en weer in de auto. We kwamen hierna goed door de controle, wij wel, zij niet (er waren namelijk een aantal onderdelen niet goed).

We vertrokken, met als doel het appartement, maar...... Onderweg gebeurde het, een Starbucks, en natuurlijk moesten we hier gaan zitten, want een dag geen Starbucks is een dag niet geleefd zou je hier haast zeggen. Na een goede pauze (en ontbijt, met een muffin, Fritter, koekje en nog wat) door naar het appartement. Maarja, we zullen wel eens in 1 keer ergens naartoe rijden, we zagen een Nike outlet winkel en moesten natuurlijk naar binnen. Hier mijn 3e paar schoenen van de vakantie gekocht, en Ron nog een aantal shirtjes. Nu wel naar het appartement gereden, we moesten hier tot 4 uur wachten (wat we wel wisten, maar we namen de gok). De uren in het zwembad doorgebracht, waar we onze lunch om 2 uur bestelden, en we dus half 4 Konden lunchen. Na "heerlijk" te hebben geluncht, nog even gezwommen en we konden hierna er eindelijk in. Gelukkig zaten we op de 1e verdieping dus hoefden we niet zoveel te sjouwen. Binnegekomen bleek het echt heel mooi te zijn, we hadden gewoon een vaatwasser, wie kan er zeggen dat hij op vakantie een vaatwasser heeft. Alle spullen even opgeruimd en te hebben gedoucht, konden we gaan. we wilden naar celebration, een wijkje in Orlando waar ze Amerika in de jaren 50 hebben nagemaakt. Dit hebben we helaas nooit gevonden, dus maar door naat Disney Downtown, een groot stuk met allemaal winkels en restaurants gericht op disney, heel leuk. Ondertussen hadden we aardig honger gekregen en dus opzoek naar een leuk restaurantje, helaas waren alle leuke tentjes helemaal vol, en moesten we dus doorlopen. Tot we bij een Italiaan waren, hier konden we zo plaats nemen. Geweldig gegeten, werkelijk de lekkerste callemaris gegeten die ik oot heb gegeten, en ook de tortelini was geweldig, het waren er maar 3, maar wel 3 hele grote. Na het eten nog even rond gelopen, en weer terug gegaan. Thuis nog wat gedronken met ze alle, en ging de rest naar bed. Ik zit zoals eerder gezegt nog Loenatik te kijken, En ga ook zo slapen.

Morgen een leuke dag ga ik weer vanuit, we gaan naar het 1e park van de 3, namelijk Universal Islands Of Adventure.

Tot zondag, dan zijn we weer op de bekende oranje boden!!!

Vito

1. De derde schrijver van dit blog is voor ons ook geslaagd. Leuk geschreven Vito, we herkenden gelijk je eigen spreekstijl. Hoefden na de eerste regels niet te twijfelen, wie of dit had geschreven. Super gedaan gozer. G.gl.