dinsdag 19 juli 2011

mr & mrs Universe

Zoals bijna iedere dag op tijd op, nu op weg naar Universal Studio's Orlando. Ipv rechtsaf naar de I-4 gaat de huurauto naar lnks....oh ja, eerst bakkie bij Starbucks.
Vlak voor tien uur komen we bij Universal, uiteraard zetten we auto tegen kleine meerprijs zo dichtbij mogelijk. Yanks zijn buitengewoon goed om alles met klein extra voordeel tegen meerprijs aan te bieden.

We wilden vandaag beginnen in Islands of Adventure, maar omdat het leek of iedereen deze keuze zo maakte vandaag naar het oudste themapark. Direct bij de 1e attractie al grote rij en wachttijd. Omdat geduld niet mijn beste eigenschap is maar naar de customer service gelopen en gevraagd om update naar express ticket, waarmee je de wachtrijen grotendeels ontloopt. "No problem sir, we can upgrade you to Express, 2 days, 2 parks, $396"
Omdat de bodem van de buidel is na 3,5 week inmiddels aardig in zicht is heb ik mijn Nederlandse zuinige gezicht opgezet. Ik moest aardig zoeken, is nl niet mijn favoriete bekketrek. De combinatie van tandpasta smile, vriendelijk en zuchtend zuinig gezicht zette de dame achter de kassa in beweging en ze gaf mij voor 4 attracties gratis express tickets. Alsof ik de loterij gewonnen had lief ik terug naar de wachtende familieleden.
De hele dag deze tickets gebruikt en niet ingeleverd, wel 10 attracties gedaan waar we in totaal zo'n 3u ur wachten hebben voorkomen. En het leukste is dat we de tickets nog s.teeds hebben, s kijken of ze morgen ook nog werken.




"The Simsons Ride" was net als 3 jaar terug de leukste attractie, een pittige rollorcoaster maar dan ik je luie stoel. Hierna volgde een dag van attracties; Men in Black, E.T. Adventure, Shrek, Twister, Disaster, Terminator, Revenge of the Mummy en als afsluiter nog een keer Simsons.

Om 19:30 naar huis, ff langs supermarkt om wat te eten te halen en heerlijke T-bone gegeten.
Morgen opnieuw naar Universal, nu andere park met Harry Potter attracties. ben benieuwd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten